Lolli

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lolli - 31 oktober 2011 21:03

Hej..

jag har inte vart inne på bloggen sedan i slutet av sommarlovet.. det är för att jag inte orkade blogga mer och bestämde mig så för att sluta... jag hade inte så många som följde min blogg och eftersom jag inte uppdaterade så ofta tänkte jag aldrig på att säga till att jag slutar att blogga..

Men nu gick jag in idag och såg att det är mellan 3 och 4 'unika' personer som följer min blogg varje dag...


så då säger jag bara till er att jag har slutat blogga... om in inte redan har märkt det..

så ni behöver inte gå inte till bloggen och kolla om jag har uppdaterat och sedan bli besvikna på att jag inte har uppdaterat.. just so all know !


bjuder på en sista bild :)  

I want to be free.. not in jail with the pain of hurting you.. <3

Presentation

Hej! Jag är en glad tjej på tretton somrar. Jag älskar att va med mina kompisar. Jag går i Taekwondo och tvärflöjt ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Funderar på att köpa en systemkamera. Men det är ju ganska dyrt så jag vet inte. Vad tycker ni?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Inte en systemkamera bara en vanlig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards