Lolli

Alla inlägg under mars 2011

Av Lolli - 31 mars 2011 13:48

Sorry för att det inte blev några bilder i går som ja sa

Men nu kommer några iaf ;)


               

Av Lolli - 30 mars 2011 16:53

Hej <3


Sitter nu med SO-läxan -.- och efter den blir det matte och svenska -.-


Har kommit hem efter att ha vart ute med Emma och fotat lite, mest på gaddes ;)

Det var skoj

Bilder kmr sen, lovar. 


Måste nu fortsätta med läxorna...


Av Lolli - 29 mars 2011 20:30

Har just kommit hem från tkw 

och det var ganska jobbigt

Vi fick springa 90 gr på kortsidan och fram och tillbaka var 1 -.-

Och om nån vill anteckna så har jag ont på 5 ställen nu...

Och alla som jag körde mot sparkade mig bara hårt i solaplexus

då tappar man andan och ska sparka hårdare sen -.- hatar det 


Men snart så ska jag snart se på House ;D

Förra avsnittet var inte så bra men hoppas detta blir bättre ;)


Just nu lyssnar jag på Bulletproof heart med my chemical romance ;) 

det är lite roligt i den låten för dom sjunger

"These pigs are after me, after you. And we would run away from here"

lite komiskt att dom springer från grisar ;) 

ja, det är min konstiga humor ^^


PussPuss <3

Av Lolli - 29 mars 2011 13:23

Tjenare ! 


Just nu sitter jag i Spanskan med Madde och Fanny 

Vi väntar på att spanskan ska börja ;) 


Idag kommer jag nog inte hinna blogga mer 

för direkt efter skolan går jag till   och sen blir 

det hem och en timma senare till tkw och är hemma halv 9 ;)


   Gaddes  London

Av Lolli - 28 mars 2011 11:49

Sitter nu i två trappor ner med Moa, Elin, Emma och Therese D å grejar me våra datorer ;) 


Har inte skrivit så mkt det senaste, men ska försöka bättra mig på det 


Igår så kom två kusiner som vi inte hade sett på tre, fyra år. 
Men de beror mest på att vi bor ca 5 timmar från varandra

Dom skulle sova över men en var jätte mkt allergisk mot katter så dom fick åka t trollhettan vid 8 å bo på hotel där ist. 

Men det var skoj att få träffa dom iaf ;)


Idag hittade jag och Therese C en rolig bild på nätet, elr iaf vi tyckte den va lite rolig

Vi hittade den när vi kollade på bilder till No:n om Isaac Newton ;) 


Detta är våran konstiga humor ;)  


Av Lolli - 26 mars 2011 17:23

Tjenare ! 


Visst är det härligt när det känns som vår ? 

Det gör det nu, and I love it !   Längtar såå  efter sommaren <3 

Men man får va glad för att våren snart är här     

Jag vill bada på Gaddes igen, men det e ju fortfarande is -.- 

Dumma idiotiska is som ska sabba min badlust.... ;) 


Men, förlåt för sån kass uppdatering...


Igår var ja och Therese på Nordfelds å fika

Jag köpte en chokladboll och Therese köpte typ bulle med äppel kräm i... 
Det var väldigt gott iaf ;)


Sen kom Elin vid 7 och vi hade en liten filmkväll

Men filmen va inte så bra, så vi kollade mest på YouTube klipp och pratade ;)

Men det va skoj de me  


Idag var (och är) jätte fint väder ;)

Så jag å Emma cykla till statoil och köpte glass, halvvägs dit mötte vi Jesper och Mikael så dom hängde me då. 

Och nu så börjar den onda cirkeln -.- För i somras så va jag och Emma väldigt mkt och varje gång vi va så va Jesper (min bror) me Mikael... det kallar vi för Den onda cirkeln. 

Aja, men sen åkte dom hem och jag och Emma åkte till Gaddes. 

Efter en stund frågade vi om Erik och Lukas ville komma ner

När vi 4 hade vart där en stund tvingade vi ut Jesper och Mikael och vi gick t öxnered å va där ganska länge, det va jätte roligt  


Så nu sitter jag i soffan å bara slappar ;)

Sammanlagt så har jag och Emma varit ute mer än 5,5 timmar idag ;)

Så det tog ganska mkt längre tid än väntat att köpa glass 


Men ni får haade ;) 

Av Lolli - 25 mars 2011 11:49

Har nu fått reda på So-prov svaren och även för No-provet


På No:n fick ja 20 av 20 

E jätte glad ! :D


Och på So:n stod det inte hur mkt jag fick men det stod 
"Du har visat goda / mycket goda kunskaper om lag och brott..." och lite till

så jag e nöjd över det me :D 

Av Lolli - 24 mars 2011 20:43

Om ni undrar så hade jag ingen aning om vad jag skulle ha för rubrik så det fick bli namnet på vårt nya område. 

Det handlar om krafter å så... mer vet ja inte ;) Men alla vet nog vart den rubriken kmr ifrån xD


Sorry för en sån kass uppdatering men ska försöka bättra mig ;)


Nu har ja iaf kommit hem från tkw. Å ofc har ja ont i axlarna igen -.- 


Annars har väl dom senaste dagarna mer eller mindre sett ut som vanligt då :) 


PussPuss <3 

Presentation

Hej! Jag är en glad tjej på tretton somrar. Jag älskar att va med mina kompisar. Jag går i Taekwondo och tvärflöjt ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Funderar på att köpa en systemkamera. Men det är ju ganska dyrt så jag vet inte. Vad tycker ni?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Inte en systemkamera bara en vanlig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards