Lolli

Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

Kratien 2011

Av Lolli - 19 juli 2011 13:29

Heej :D


Sorry att jag inte har bloggat på länge men vi har vart i Kroatien i 10 dagar så :)


Vi kom hem i Söndags runt 5 :) Då hade vi suttit inklämda i en sovbuss i 32 h ! ink mat stopp och färjorna... men ändå 32 timmar ! ! ! I just say one thing : NEVER AGAIN


Vi va i utkanten av Poreč i en vik som hette Zelena Laguna

Vi hade halv panssion så frukost å kvällsmat ingick men hade totalt tröttnat på hottellets mat dom sista dagarna ! För allt smaka typ samma... -.-'

Vi badade mest där, det var så varmt så man orkade inte göra något annat :)

30° - 40° C i skuggan och 65° - 75° C i solen ! Så där lekte man lite vampyr (asså inte vara i solen så mkt)  

Vi tog även en bå utflyck över en dag :) vi stannade i Rovinj och Vrsar :) Det var sjukt varmt men skoj :D


         

 
 
Mimmi Naveed

Mimmi Naveed

19 juli 2011 22:26

Missa inte veckans blogg! En länkning på 900 bes! Sista chansen, lycka till: http://mimmiiiss.blogg.se/2011/july/bli-vecka-29s-blogg-5-vinnare.html#comment

http://Mimmiiiss.blogg.se

 
Linnéa

Linnéa

19 juli 2011 23:16

Kika gärna in på min blogg och kanske lämna en kommentar? :)
Ifall jag har tid får du såklart en kommentar tillbax.

http://linneaflystam.blogg.se

 
Clowie

Clowie

20 juli 2011 00:14

Vilken söt blogg du har ! Jag är ny i bloggvärlden och har startat en frågestund. Om du frågar minst 2 frågor kommer jag följa dig via bloglovin och du kommer bli länkad i min blogg! Gud vad glad jag skulle bli om du kunde fråga !

http://www.clowie.bloggplatsen.se

 
Mimmi Naveed

Mimmi Naveed

20 juli 2011 09:37

Haft en skön morgon? :)

http://Mimmiiiss.blogg.se

 
tessan

tessan

29 juli 2011 23:03

7-kt fina bilder det blir med systemkameran!! :D

http://fototessan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lolli - 31 oktober 2011 21:03


Hej.. jag har inte vart inne på bloggen sedan i slutet av sommarlovet.. det är för att jag inte orkade blogga mer och bestämde mig så för att sluta... jag hade inte så många som följde min blogg och eftersom jag inte uppdaterade så ofta tänkte jag ...

Av Lolli - 20 augusti 2011 11:20

Heej :D Från Onsdag till torsdag var jag, Jesper, Emma, Säääbbbiiii (sebastian) å mamma på Boda Borg :D Det var jätte roligt ! :D Vi kom dit på Onsdags kvällen å sov i Spel, dagen efter var vi en heldag på Boda Borg :D Vi klarade 10 st :D Galle...

Av Lolli - 17 augusti 2011 14:39

  Heej :) Denna sommaren har varit usel uppdatering... Men jag har bara inte orkat eller hunnit... Igår va jag en stund med Emma, Hannes och Lukas :) Det var väldig roligt :D Specielt att träffa Hannes som jag inte har träffats sen Schools out......

Av Lolli - 30 juli 2011 15:48

Sitter nu med datorn i knät å har just kommit hem från ett skönt dopp i vattnet ! :D Sorry för den dåliga uppdateringen men bara orkar inte !   Idag har jag vart i stan med pappa å jesper, vi åt på mai thai i stan å badade vid gaddes :D   ...

Av Lolli - 2 juli 2011 22:07


Hejjhejj :)   Idag har det vart chill =) Vart me Therese till 4 sen slappa jag och gick på promenad me Lukas   Många vill att jag ska lägga ut fler bilder men det tar jätte lång tid å de orkar inte jag.... Så jag ksk byter jag till en mer...

Presentation

Hej! Jag är en glad tjej på tretton somrar. Jag älskar att va med mina kompisar. Jag går i Taekwondo och tvärflöjt ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Funderar på att köpa en systemkamera. Men det är ju ganska dyrt så jag vet inte. Vad tycker ni?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Inte en systemkamera bara en vanlig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards