Lolli

Alla inlägg under maj 2011

Av Lolli - 29 maj 2011 20:33

Helluu !


Sitter nu i mitt rum efter att ha packat (nästan) allt till imorrn ;)

Då drar vi till GÖTEBORG :D

Längtar !

Jag kmr inte kunna sova inatt =)


Grattis Mamma på morsdag !  

 


I helgen har vi vart i stugan som ni ksk vet =)

det var allt gött att va där ;D

 

Nu blire inget mer inlägg förän tidigast på tisda kväll =)

Och Therese du måste bli frisk och komma med till Göteborg !!!

  En liten nagellakcs figur som jag målade på fredakvällen =) hade lite tråkigt som ni ksk ser =)


  Vet inte vrf men jag bara ÄLSKAR den här bilden ! :D


Ni får hare gött =)

Av Lolli - 27 maj 2011 20:15

Heej ! Sitter just nu i bilen påväg till stugan ;)Och har snattat pappas iPhone ;DÄr snart framme xD Om nån undrar så är det inte en person som snart har tagit sitt sista andetag ;) Det är min mobil som snart inte är så användbar längre... Skärmen blir i andra färger, den laggar, kameran funkar inte m.m Men kmr antagligen att få en i födelsedags present (elr tidigare om det behövs) =DIdag har jag varit så gott som död under hela dagen, men snart är den slut Vi fick veta vilka grupper vi ska sova med i Göteborg ;) jag ska sova med Emma och Pauline :D Kmr inte kunna blogga så mkt mer, men nästa blir antagligen på onsdag :) så ni får överleva Ha det gött tills dess <3 ;))

Av Lolli - 26 maj 2011 12:27

Jaha... Sitter nu i skolan och har överlevt terminens sista matte prov !

Men nu säger dom helt plötsligt att vi ska redovisa KeyNoten till kunskapskalaset?! 

Det är den 8/6 vi ska redivosa inte IDAG !

Så nu måste man förbereda sig -.-'

Hatar att redovisa....


Varje dag har jag vaknat å trott att det har vart fredag, men nejdå...

det har det inte vart än.... Allt för irritera mig -.-'

Efter skolan blire sjukgymnasten och taekwondo :D


 

Av Lolli - 25 maj 2011 19:42

Hej (igen)

Sitter nu här med lite matte framför mig -.-'

Det är prov imorrn så önska mig lycka till =)


Idag blåser det sjukt mycket !

När jag var påväg upp för djävulsbron och skulle knyta skon

när jag hade parkerat cyckeln ser jag den blåsaiväg snätt uppot för bron  

hur ofta händer det ?! *-*


idag slutade vi kvart över 1 - gött :D

idag har det mest varit läxor -.-'


men ni får haregött ;)


 

Av Lolli - 25 maj 2011 19:38

... ELIDA konfa läger  

Jätte glad !

Det ska bli såå kul !

Therese (kompis) och Jesper (bror) har också kommit med  


Av Lolli - 24 maj 2011 12:13

Sitter nu i Brevé och väntar på att nån lärare sak komma...

Men det verkar inte som om dom kmr det...

Idag har vi haft idrott, vi körde frisbie i mkt vind...

Va inte så lätt "/


Sen idag ska jag till tvärflöjten, och sen får jag skynda mig jätte mkt hem för jag ska te tkw ;)


Nu börjar lektionen, så vi ses ;)

Det blir nog inte nåt mer inlägg idag

Av Lolli - 23 maj 2011 14:19

Har överlevt ännu en redovisning, bara tre kvar ;D

Av Lolli - 22 maj 2011 18:47

Hejhallå


Är nu äntligen färdig med Storbritannien keynoten ;D


Kmr på att jag måste lämna in sv-sagan och HITTAR DEN INTE !!!!!

Den finns inte nån stans !!!!

Blir inte lite pist off -.-'


Aja... Sitter nu iaf å kollar lite på systemkameror 

Vill ha en !! ;D


Sorry för att jag inte har bloggat så mkt men har haft fullt upp med läxor...

Igår var jag hos elin och emma, jätte skoj ;D

Och idag orkade jag mig upp till tkw ;) Stolt

Kollade sen när dom mindre graderade =) Va gulliga dom va =)


 

Presentation

Hej! Jag är en glad tjej på tretton somrar. Jag älskar att va med mina kompisar. Jag går i Taekwondo och tvärflöjt ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Funderar på att köpa en systemkamera. Men det är ju ganska dyrt så jag vet inte. Vad tycker ni?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Inte en systemkamera bara en vanlig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards